Pages

Thursday 1 September 2016

JOE HART DON MOVE GO TORINO, HE DON THANK MAN CITY FANS.


England goalkeeper Joe Hart don issue one statement to express him gratitude to
Manchester City fans after the announcement of him season-long loan move to Torino.

The 29-year-old been don dey with City since 2006 don decide to  move to Serie A, after he slip down the pecking order for Etihad since the arrival of new manager Pep Guardiola. He only appearance dis season na for Champions League night against Steaua
Bucharest and the arrival of Claudio Bravo from Barcelona don push am to move.

He write ontop him Facebook on Wednesday evening say: “Good evening.
I just wan take dis opportunity to address all the amazing Manchester City fans wey do  dey so good to me. “Na very difficult few weeks but dat one no go ever cloud the amazing
journey and experience dis great club don give me.

“From the moment I sign for 2006, the club and the fans don give me football and life experiences I no fit imagine and I dey so thankful for that.

Na so, life no get bus stop, life goes on, so no fear to move on. Goodluck Hart. 




No comments: