Pages

Tuesday 23 August 2016

NEYMAR DON STEP DOWN AS BRAZIL CAPTAIN.


Barcelona and Brazil star Neymar don step down as captain of the national team after him don help dem win Olympic gold on Saturday night/Sunday morning.
Brazil win the gold medal match against Germany after Neymar strick one 25-yard free-
kick and still give dem the winning penalty shoot-out. The 24-year-old on Sunday yarn give Brazilian media say: ‘Today, I go stop to be the captain. “I go send message to Tite [Brazil coach] say, from now he fit go find another captain.

Today, I don become champion and I give up the captain armband. Na something wey I receive and honored with affection. “I no fit begin describe how I feel but I must say I don fulfill my dream and to fulfill am for my home country make me very proud.” Neymar yarn say him know say he go get am right when it matter the most for  the penalty shoot out.
“When I step out to take dat kick, I tell myself say no way I go miss am.”

NA so, with real determination, nothing fit stop your desires, dreams and goals of life. 





No comments: