Pages

Tuesday 15 August 2017

GIST: HAPPY BIRTHDAY TO MY BELOVED SISTER, MY NO. 1 FAN.. MC ONETOUCH SAY: LOVING YOU FOREVER.

Yip! Yip!! Hurray!!! Mc ONETOUCH dey say big congratulations to h lovely, beloved and cherished sister wey her name na Peace Ufoma Idodo.
Na today be her birthday and with beta happiness and joy me, myself and I mc ONETOUCH take dey wish her Happy Birthday.

"I remember those days wey u small, as death take mummy go, na we your brothers and sisters care for you till now, those days, you can cry for Africa... I remember say u like to dance right from childhood, days why we call u 'YOKI MAMA' and till now, u still dey make me.proud with your God giving dance talent... I remember your first day for school... Jesus!!! U cry like never before... Now, na with smiles, happiness and joy u take gain admission enter OAU.... God wey don dey keep you from those days till now go forever dey watch over you.... Ufoma, I know say one day, u go make me proud... Keep up the good work of God and keep attaining success in all you do... Na me your brother Tim Ogheneochuko Idodo aka Mc ONETOUCH dey personally wish u BIG FAT HAPPY BIRTHDAY DEAR... KEEP SHINING!!"
See her fine foto...










No comments: