Pages

Monday 10 October 2016

KCEE DON YARN WHO SENIOR AND FIRST MAKE MONEY INSIDE HIM AND E-MONEY HIM BRODA.


OK, many pipu dey always wonder who senior and first start to dey make money among Kcee and him Broda E-Money.
Well, popular musician Kingsley Okonkwo aka Kcee Don yarn about who senior inside him and him wealthy brother Emeka Okonkwo aka E-Money. Many popular feel say since E- Money dey richer among the two brodas, dat fit mean say him na senior, but Kcee don finally clear the air onto who senior, as e confirm say na Him 'Kcee' be senior and na him first start to dey to make money and fame, he say he even sponsor E-Money wedding.

 He yarn say “I sponsored E- Money’s wedding because I was the first to
start making money in my family. I brought the name and
fame to the family but most people don’t know the genesis
and I don’t need to explain it to anyone.”

No comments: