Pages

Saturday 6 May 2017

Novak Don sack all him coaching Team


Novak Djokovic yarn on Friday say he dey part ways with him entire training team, wey include long-time coach
Marian Vajda, as he  dey try recover from last year slide.
The former world number one believe say this “shock therapy ” go help am return to the top of the game, he yarn for him official website say.
“I am a hunter and my biggest goal is to find the winning spark on the court again, ” Djokovic wey na 29, say him dey think to appoint new head coach but he no wan rush the decision.
“I want to find a way to come back to the top stronger and more resilient ,” he said.
“I have so much faith in this process and that’s why I will take time to find the right person who I can connect with professionally .”
For now he say him go like dey on tour alone with the support of him family and management .

No comments: